Політика повернення

Законом № 2628 внесено зміни до Закону про захист прав споживачів, зокрема другу пропозицію абз. 1 част. 11 ст. 8 Закону про захист прав споживачів викладено у новій редакції. Положення цього законодавчого документу набули чинності з 01.01.2019 р.
Споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, а також на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору має право на свій вибір вимагати від продавця чи виробника:

  1. Розірвати договір та повернути сплачену за товар грошову суму.
  2. Замінити товар на такий же чи аналогічний серед наявних у продавця (виробника) товарів.

Вироби медичного призначення

Медичні вироби є непродовольчим товаром. Тобто за ними діють правила про обмін товару належної якості, але тільки в тому випадку, коли така медична техніка призначена для особистого, домашнього чи іншого використання, не пов’язаного з підприємницькою діяльністю. Якщо пристрій придбано для домашнього використання, ви можете повернути його протягом 14 днів з моменту отримання товару (тільки за наявності чека).

Важливою є та обставина, що відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону про захист прав споживачів обмінюють товар належної якості, якщо його не використали та збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Якщо ж медтехніку (медичне обладнання) придбали з комерційною метою, тобто юридичні особи (медустанови), то перелічені вище права споживачів на них не поширюються. У такому разі медтехніку повертають відповідно до умов договору купівлі-продажу, постачання, а також ГКУ.

Кошик